ninja_esfahan
09-12-2007, 05:07 PM
سلام.
یک ماژول می خواستم درست کنم که بذارم سمت راست . ماژول لوگو
رفتم تو قسمت ماژول ها و بر روی گزینه جدید کلیک کردم .
بعد از نام گذاری ماژول تو قسمت خروجی دلخواه بر روی آیکن inser/edit picture رفتم از همون تب اول که فایل رو باید Browse کنم رفتم .
بعد که خواستم آپلود کنم این ارور رو داد :
error "faild to upload file , internal error
چیکار کنم ؟
راستی اگه ماژول لوگو سایت هم هست که چه بهتر لینکشو لطفا بذارید .
یک ماژول می خواستم درست کنم که بذارم سمت راست . ماژول لوگو
رفتم تو قسمت ماژول ها و بر روی گزینه جدید کلیک کردم .
بعد از نام گذاری ماژول تو قسمت خروجی دلخواه بر روی آیکن inser/edit picture رفتم از همون تب اول که فایل رو باید Browse کنم رفتم .
بعد که خواستم آپلود کنم این ارور رو داد :
error "faild to upload file , internal error
چیکار کنم ؟
راستی اگه ماژول لوگو سایت هم هست که چه بهتر لینکشو لطفا بذارید .