PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ماژول لوگو برای سایت



ninja_esfahan
09-12-2007, 05:07 PM
سلام.
یک ماژول می خواستم درست کنم که بذارم سمت راست . ماژول لوگو
رفتم تو قسمت ماژول ها و بر روی گزینه جدید کلیک کردم .
بعد از نام گذاری ماژول تو قسمت خروجی دلخواه بر روی آیکن inser/edit picture رفتم از همون تب اول که فایل رو باید Browse کنم رفتم .
بعد که خواستم آپلود کنم این ارور رو داد :
error "faild to upload file , internal error
چیکار کنم ؟
راستی اگه ماژول لوگو سایت هم هست که چه بهتر لینکشو لطفا بذارید .

radmehr
09-13-2007, 08:05 AM
شما عکستون رو هر جا دوست دارید آپلود کنید بعد هنگام زدن دکمه برای درج تصویر توی browse آدرس اون رو بدید
مثلا <b><font color=red>فقط کاربران عضو انجمن می توانند لینک ها را مشاهده کنند</font></b>

ninja_esfahan
09-13-2007, 11:24 PM
یا من نفهمیدم یا درست نتونستم منظورمو برسونم .
یه عکس کوچیک از لوگو که بذاریم سمت راست و یه لینک هم بش بدیم رو میخوام درست کنم .
این طوری که شما میگید وقتی رو لینک کلیک کردیم میره تو یه صفحه سفید که توش اون عکس هست رو نشون میده من میخوام تو صفحه اصلی سمت راست زیر منوی اصلی بذارمش.

abtin
09-14-2007, 07:33 AM
شما ميرين به ماژول هاي كاربري

به ماژول جديد مي سازيد . بعد توي اديتورش در نوار ابزارش دكمه ي آوردن تصوير(insert/edit picture ) رو مي زنين ، عكسي رو كه قبلا آپلود كردين رو آدرس مي ديد ، بعد همونجا يك سري پارمترهاي ديگه اي رو هم مي تونين تعيين كنيد . مثل لينك عكس ، alt عكس و ...

با html هم مي تونين اين كار رو انجام بديد ، كد html رو بسازيد و سپس درقسمت html اديتور كپي كنيد .