آموزش کار با قسمت مدیریت!
سلام!
آقا من هیچی از مامبو نمیدونستم تا اینکه به اینجا اومدم!
مامبو رو گرفتم و نصب کردم و الان دارم باهاش کار میکنم!
مشکل بزرگ من اینه که اصلا بلد نیستم با قسمت مدیریت کار کنم و از امکانات استفاده کنم! :'( :-\ :-[ :(
مقاله ی آموزشی فارسی در این زمینه وجود نداره؟!!
ببینین اساتید مثلا من میخوام قسمت بندی کنم!
صفحه اصل - قسمت جوک - قسمت اخبار - دریافت فایل- و.....
که با منوهای در سمت راست صفحه به اون صفحات بره!!!
اصلا میشه؟ چجوری؟
استاتیک دداستانش چیه؟
من یه استاتیک میزنم! از کجا برم ببینمش؟!!!!!!!
یا علی!
Re: آموزش کار با قسمت مدیریت!
شما باید ابتدا تعدادی بخش بسازید
مثلا
بخش دانلود
بخش مقالات
بخش ...
برای این کار به قسمت مدیریت بخشها بروید و بخش مربوطه رو بسازید.
سپس باید در بخشها مجموعه هایی بسازید ( مجموعه ها در بخشها ساخته می شوند)
مثلا
در بخش دانلود
------نرم افزار
-----عکس
-----فیلم
...
حالا وقتی در بخش تمامی مطالب و محتوا کلید جدید رو بزنید باید از بالای ادیتور بخش و مجموعه ای رو که میخواهید مطلب در اون منتشر بشه انتخاب کنید.
اگر چیز دیگه ای مد نظر شماست بگید.
Re: آموزش کار با قسمت مدیریت!
اقا ممنون!
الان دارم این کار رو کردم!
جوابی که میخواستم رو نگرفتم!!!!!!!1 :(
------------------------------
در کل مقاله ای برای آموزش قسمت های مختلف مامبو به زبان فارسی وجود نداره؟!!!!!!!!!!!!!
Re: آموزش کار با قسمت مدیریت!
در حال حاضر نه ! آموزشی وجود نداره ... اما ین کار در حال انجام هست . شما اگر مشکل خاصی دارین مطرح کنید تا مشکلتون حل بشه .
یا علی