سلام
میخواستم بدونم کسی میدونه که مامبوت کامپننتی داره که بشه مثان چندتل فیلدو پرکرد و همراهش بشه مثلن عکسیو آپلودکرد
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
میخواستم بدونم کسی میدونه که مامبوت کامپننتی داره که بشه مثان چندتل فیلدو پرکرد و همراهش بشه مثلن عکسیو آپلودکرد
سلام
به انجمن مامبولرن خوش آمديد.
شما اين كار رو براي چي ميخواين انجام بديد ، ( هدف اصليتون چيه ؟ )
سلام
دقیقا بگو چه مشخصاتی میخوای داشته باشه :)
احتمالا پیدا میشه
دقیق امکاناتی رو که میخوای بگو
یا علی علیه السلام
میخوام مثلان در صفحه ای کاربر باپرکردن فیلدهای name,lname,address,..... بتونه 1یا چندتا عکس ازخودش uploadکنه و جای مخصوصی قرار بگیره.امیدوارم واضح گفته باشم.
یا حق :-[
اين كار رو ميشه با كامپوننت هاي فرم ساز انجام داد .
در اين سايت چند فرم ساز براي دانلود هست . اگه بتونين با FacileForms كار كنين اين قابليت رو داره .
mambo-extensions.com/component/option,com_mtree/task,listcats/cat_id,53/Itemid,39
میشه 1 آموزش کوچیک دربارهی FacileForms واسم بزارید؟ :-\
در سايت اصلي اين كامپوننت ،آموزش هاي تصويري موجود است.
سلام
حقیقت من به شخصه کامپوننت نویسیم رو با فوسیل شروع کردم ;) چون اینقدر سخت بود نفهمیدم چی به چیه ;) مجبور شدم بشینم خودم کامپوننت بنویسم
هنوزم اعتقاد دارم کامپوننت نوشتن راحت تره ;D
یا علی علیه السلام
چجوری میتونم کامپوننت بنویسم؟
phpتا حدی بلدم .
کجای مامبو دست بزنم.
چجوری وارد کنم.
قاتی کردم.اگه میشه 1 داهنمای منو بکنید.
اگه کتابییم معرفی کنید ممنون میشم.لاتینم بود ایرادی نداره.
در انجمن جستجو كنيد در مورد نوشتن كامپوننت و ... بحث شده و راهنمايي هاي لازم هم شده.