با سلام
دوستان در بخش خروجی سایت و همچنین بالای فووتر ند تا عکس rss و css که خیلی هم کوچیکن مینداره . اینا برای چی هستن ؟؟؟ چه فایده ای دارن ؟؟ چطوری برشون دارم ؟؟
مرسی
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
دوستان در بخش خروجی سایت و همچنین بالای فووتر ند تا عکس rss و css که خیلی هم کوچیکن مینداره . اینا برای چی هستن ؟؟؟ چه فایده ای دارن ؟؟ چطوری برشون دارم ؟؟
مرسی
از قسمت ماژول ها می تونی ماژول خروجی سایت رو غیرفعال کنی
اونهایی هم که بالای فوتر هستند ، از توی قالبت باید برشون داری
اینا برای این هستند که اگه کسی خواست اخبار شما رو در سایتش نشون بده ، و لینک کنه به سایت شما ، از ش استفاده می کنه . الته باید قبلش از کامپوننت خروجی سایت تنظیماتش رو انجام بدی