میخواستم بدونم چطوری میتونم برنامه ای که نوشتم رو برای مامبو آماده کنم و مثلاً ازش یه ماژول یا ... در بیارم؟
این کدهای مامبو چیه و از کجا می شه بدست آورد؟
مطلب فارسی یا انگلیسی سراغ ندارین؟؟؟
ممنون...
نمایش نسخه قابل چاپ
میخواستم بدونم چطوری میتونم برنامه ای که نوشتم رو برای مامبو آماده کنم و مثلاً ازش یه ماژول یا ... در بیارم؟
این کدهای مامبو چیه و از کجا می شه بدست آورد؟
مطلب فارسی یا انگلیسی سراغ ندارین؟؟؟
ممنون...
mambo-foundation.org
مرجع انگلیسی اون هست می تونید جستجو کنید
ممنون