سلام
آقا من يه سوالي داشتم.
اين ي چرا گاهي زيرش نقطه مي اندازه ولي گاهي نه؟
من تو مامبو لرن ديدم كه زير اين ي هميشه نقطه مي اندازه
گاها هم تو سايت خودم ديدم كه نقطه مي اندازه گاها هم نه.
دليلشو نمي دونم.
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
آقا من يه سوالي داشتم.
اين ي چرا گاهي زيرش نقطه مي اندازه ولي گاهي نه؟
من تو مامبو لرن ديدم كه زير اين ي هميشه نقطه مي اندازه
گاها هم تو سايت خودم ديدم كه نقطه مي اندازه گاها هم نه.
دليلشو نمي دونم.
به احتمال زیاد مشکل از کد پیج کامپیوتری هست که توی اون مطالب تایپ میشه.
چون در روی کامپیوترهای مختلف که اکثرا هم از ویندوز استفاده میکنند کد پیج ها فرق میکنه.(این نکته خیلی جالبه که تقریبا تمام نسخه های ویندوز از کد پیج های متفاوتی استفاده میکنند، مثل تمام کارهای مزخرفی که مایکروسافت انجام میده!)
به این ترتیب بعضی وقتها ي با دو تا نقطه و بعضی وقتها ی بدون نقطه میاد!
البته اگر شیفت رو بگیرید و بزنید ی میبینید که تایپ میشه ي !!
در واقع یکی ی فرسی هست و یکی هم ي عربی (این ي عربی همیشه چسبان ظاهر میشه)