با سلام به همه دوستان
من فكر ميكنم بانك اطلاعاتي را اشتباه روي لوكال هاست سيستم خودم import كردم
و وقتي وارد لوكال هاست ميشم اين پيغام را ميده:
"نميتواند به بانك اطلاعاتي متصل شود"
يه سوال ديگه اينكه ديتا بيس در كجا ذخيره ميشه
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام به همه دوستان
من فكر ميكنم بانك اطلاعاتي را اشتباه روي لوكال هاست سيستم خودم import كردم
و وقتي وارد لوكال هاست ميشم اين پيغام را ميده:
"نميتواند به بانك اطلاعاتي متصل شود"
يه سوال ديگه اينكه ديتا بيس در كجا ذخيره ميشه
ممنون
اطلاعات دبیتابیس خب در دیتابیس !!! می تونید با phpmyadmin به دیتابیس هایتون رو ببنید
اینکه با بانک اطلاعاتی نمی تونه متصل بشه یعنی شما اطلاعات مربوط به وصل شدن مثل کلمه عبور و رمز و ... رو اشتباه زدید احتمالا
[quote author=مجید link=topic=13145.msg69617#msg69617 date=1209274351]
اطلاعات دبیتابیس خب در دیتابیس !!! می تونید با phpmyadmin به دیتابیس هایتون رو ببنید
اینکه با بانک اطلاعاتی نمی تونه متصل بشه یعنی شما اطلاعات مربوط به وصل شدن مثل کلمه عبور و رمز و ... رو اشتباه زدید احتمالا
[/quote]
ممنون
از لحاظ فيزيكي كجا هست؟
نه يك فايل رجيستري فكر ميكنم داشته باشه اون مشكل داره
سلام
از لحاظ فیزیکی هم تو یه سری فایله دیگه :)
بستگی داره لوکالتون چی باشه
یا علی علیه السلام