آيكون ها در صفحه مديريت مامبو سايت حضور پيدا نمي كنند .
خدمت با سعادتان عرض سلام دارم و مصدع ميشوم :
وقتي با يوزر نيم و پسور وارد صفحه مديريت مامبو سايت خود ميشوم ، آيكون هاي تصاويري كه در سمت راست صفحه بود ديده نمي شود ، ولي عبارات واقع در سطر اول بطور كامل وجود دارد .
البته فعلا مشكي بوجو نيامده است ولي شان مامبو را در اين ميدانم كه نبايد به سيستم و صفحات آن خدشه وارد شود ولذا درخواست راهنمائي براي حل اين مورد را دارم
[size=10pt][move]بفرمائيد چه كنم تا تصوير و آيكون ها در صفحه مديريت مامبو سايت خودم حضور پيدا كنند ؟ [/move][/size]
ارادتمند طبيب زاده
پاسخ : آيكون ها در صفحه مديريت مامبو سايت حضور پيدا نمي
سلام
احتمالا باید روی حالت پیشرفته کلیک کنید
سمت جپ صفحه :)
یا علی علیه السلام
پاسخ : آيكون ها در صفحه مديريت مامبو سايت حضور پيدا نمي
[quote author=حسین شکرزاده link=topic=13557.msg71767#msg71767 date=1211025388]
سلام
احتمالا باید روی حالت پیشرفته کلیک کنید
سمت جپ صفحه :)
یا علی علیه السلام
[/quote]
جناب شكر زاده
همئ رو حالت پيشرفته و هم روي حالت معمولي كليك كردم ة نتيجه اي حاصل نشد و تصوير ( آيكون ) ها نمايان نگرديد
با تشكر
طبيب زاده
پاسخ : آيكون ها در صفحه مديريت مامبو سايت حضور پيدا نمي
سلام
جناب حبیب زاده، ببینید تو پوشیه administrator/images اون تصاویر هستند؟ یا خیر
+ با FF تست میکنید؟
یا علی علیه السلام
پاسخ : آيكون ها در صفحه مديريت مامبو سايت حضور پيدا نمي
[quote author=حسین شکرزاده link=topic=13557.msg72505#msg72505 date=1211484993]
سلام
جناب حبیب زاده، ببینید تو پوشیه administrator/images اون تصاویر هستند؟ یا خیر
+ با FF تست میکنید؟
یا علی علیه السلام
[/quote]
..................................................
جناب مهندس حسين شكر زاده
سلام
از طريق Cpanel وارد administrator/images شدم و تصاويري نديم
متشكر
طبيب زاده
پاسخ : آيكون ها در صفحه مديريت مامبو سايت حضور پيدا نمي
ُسلام
از لوکال تصاویر موجود در \administrator\images را به سرور در همین مسیر کپی کنید .
چک کنید ببینید مشکل حل میشه ؟
یا علی