سلام من می خوام در منوی اصلی یک آیتمی درست کنم که به صورت زیر باشه...
مجموعه/زیر مجموعه/محتوا(نمی خوام قسمت محتوا به صورت جدول باشه می خوام تمامی مطالب زیر مجموعه نشون داده بشه)
هرکاری کردم چنین طوری نشد.
باید چکار کنم؟!
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام من می خوام در منوی اصلی یک آیتمی درست کنم که به صورت زیر باشه...
مجموعه/زیر مجموعه/محتوا(نمی خوام قسمت محتوا به صورت جدول باشه می خوام تمامی مطالب زیر مجموعه نشون داده بشه)
هرکاری کردم چنین طوری نشد.
باید چکار کنم؟!
اولی رو به صورت آدرس وب بدید و لینکش رو هم # بزارید و بعدی ها رو به طور معمولی بسارید و زیر مجموعه هم بکنید
آقا مجید خیلی شرمنده میشه بیشتر توضیح بدید؟
منوی حدید که خواستید بساید
لینک آدرس سایت رو انتخاب کنید که از شما یک URL میخواهد که جاش این علامت رو بزارید # همین