خوب دوستان همون طور که از عنوانم پیداست می خواستم ببینم می شه به پاسخ سریع ویرایش گر اضافه کنید
نمایش نسخه قابل چاپ
خوب دوستان همون طور که از عنوانم پیداست می خواستم ببینم می شه به پاسخ سریع ویرایش گر اضافه کنید
متوجه نشدم کدوم ویرایشگر ؟؟
فکر نمی کنید تایپک رو درست باز نکردید در بخش مورد نظر ؟؟
لطفا دقت کنید ؟ و بیشتر توضیح بدید
تاپیک درسته مجید جان شاید درست منظورمو نرسوندم ببینید قسمت پاسخ سریع پایین هر مطلب ساده هستش و ادیتور نداره گاهی اوقات برای نقل قول کردن یه جمله باید کل پست رو Replay کنیم و قسمت مورد نظرمونو انتخاب کنیم اما اگه به پاسخ سریع پایین صفحه یه ادیتور اضافه بشه خیلی عالی می شه امید وارم منظورم رو رسونده باشم
اینجوری بار صفحه زیاد میشه ، ما هدفون اینه که صفحات سریع لود بشن