با سلام
ميشه توضيح بديد چه طورى ميشه اگه يه كاربر پيغام خصوصى داشت در هنگام ورودش به انجمن يه پنجره popup بهش اطلاع بده؟
با تشكر
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
ميشه توضيح بديد چه طورى ميشه اگه يه كاربر پيغام خصوصى داشت در هنگام ورودش به انجمن يه پنجره popup بهش اطلاع بده؟
با تشكر
از طريق مشخصات (پروفايل) - تنظيمات پيغام خصوصي
البته اگه می خواهید برای همه کاربران انجمنتون اینطوری بشه باید از
پنل مدیریت --> تنظیمات قالب جاری -- > بازنشاندن تنظیمات --> تنظیمات کاربران را برای این قالب به صورت پیش فرض اعمال کن --> هنگام دریافت پیغام خصوصی جدید توسط پنجره جدید مرا باخبر کن.
اقدام به تغییرات کلی کنید
موفق باشید