سلام
من قالب رو كه نصب ميكنم از كجا بايد براي پيشفرض شدن آنرا تنظيم كنم؟؟؟
آيا مثل مامبو امكان انتخاب قالب توسط كاربران را دارد؟؟؟؟
تشكر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من قالب رو كه نصب ميكنم از كجا بايد براي پيشفرض شدن آنرا تنظيم كنم؟؟؟
آيا مثل مامبو امكان انتخاب قالب توسط كاربران را دارد؟؟؟؟
تشكر
بله.
به تنظيمات قالب بريد. اونجا يك قسمت براي تعيين قالب پيش فرض انجمن هست. و يك قسمت براي تعییر قالب فعلي انجمن.
ضمنا در همونجا ميشه تعيين كرد كاربران اجازه تغيير قالب رو داشته باشند يا خير