سلام اساتید
تو آموزش نصب مامبو روی سرور نوشته نام هاست را لوکال هاست بنویسید. این درسته؟
برای نصب روی سرور واقعا چی باید بنویسیم؟؟؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام اساتید
تو آموزش نصب مامبو روی سرور نوشته نام هاست را لوکال هاست بنویسید. این درسته؟
برای نصب روی سرور واقعا چی باید بنویسیم؟؟؟
اون لوکال هاست معنیش این هست که سرور دیتابیس بر روی همون سرور وب سرور قرار داره. باید همون مقدار لوکال هاست رو قرار بدید.