استفاده از صفحات استاتیک ...
لطفا اگه میشه راهنمایی کنید من می خوام تو سایتم چند تا از صفحات استاتیک بصورت کوچیک تو قسمت Left سایت نمایان کنم مثل کلام هایی که تو عکس هست ،لطفا بگید کدوم فایل و ویرایش کنم در ضمن از قالب siteground71استفاده می کنم
[img width=640 height=455]http://i38.tinypic.com/jkd3qg.gif[/img]
پاسخ : استفاده از صفحات استاتیک ...
سلام.شما مي تونيد با استفاده از ماژول ها اين كار را انجام بديد.
به قسمت مديريت ماژول هاي بخش كاربري بريد و روي "جديد" كليك كنيد و در اديتور مطالب مورد نظر را وارد كنيد و ماژول را موقعيت مورد نظر منتشر كنيد و ذخيره نماييد.
يــــــــــــــــــــــــ ــاعـــــــــــــــــــلي
پاسخ : استفاده از صفحات استاتیک ...
ممنون دوست عزیز موفق باشید.