آيا مي توان مامبو را طوري تنظيم كرد كه بازديدكنندگان بدون عضويت مطلب ارسال كنند ..
نمایش نسخه قابل چاپ
آيا مي توان مامبو را طوري تنظيم كرد كه بازديدكنندگان بدون عضويت مطلب ارسال كنند ..
سلام. [s]با خود مامبو كه نمي شه[/s]. مگر اينكه كامپوننتي چيزي باشه كه تو تنظيماتش مشخص كنيد كه همه ي كاربران امكان ارسال مطلب را داشته باشند.
يـــــــــــــاعـــــــــ ـــلي
سلام
اگر بخوایید در مامبو این کار رو انجام بدید باید چند فایل رو ویرایش کنید تا به کاربرهای مهمان اجازه ارسال مطلب رو بدید .
این کار نیاز به آشنایی شما با PHP & API Mambo داره ...
یا علی
[quote author=علی کاظم زاده link=topic=17355.msg92414#msg92414 date=1225725417]
سلام. با خود مامبو كه نمي شه.
[/quote]
سلام. خوب البته واضحه که منظورم از این جمله با مامبوی default و پیشفرض هست. :)
یــــــــــــــــاعــــــ ـــــــــلی
سلام
پس لطفا به صورت کامل و دقیق بنویسید که کاربر کاملا متوجه موضوع بشه .
وقتی شما مینویسید "با خود مامبو نمیشه " یعنی این کار با مامبو قابل انجام نیست ...
یا علی
سلام. بله. حق باشماست. :)
چشم ;)
یــــــــــــــاعــــــــ ـــــــــلی
درباره اعضاء چطور ، میشه طوری تنظیم کرد که اعضا عاده هم بتوانند ارسال مطلب داشته باشند؟
سلام.بله میشه اما :[quote author=فیروزمندان link=topic=17355.msg92502#msg92502 date=1225870335]
سلام
اگر بخوایید در مامبو این کار رو انجام بدید باید چند فایل رو ویرایش کنید...
این کار نیاز به آشنایی شما با PHP & API Mambo داره ...
یا علی
[/quote]
در حالت عادی باید سطح کاربران حداقل Author باشه تا بتونن مطلب ارسال کنند ;)
یــــــــــــــــاعــــــ ــــــــلی
شما می تونید از کامپوننت مامبلاگ استفاده کنید و لینک ارسال مطلب اون که بعد از نصب داخل منوی کاربری قرار می گیره اون رو داخل منوی اصلی یا جای دیگه ای از صفحه قرارش بدید و از حالت ریجستر به پابلیک تغییرش بدید
[quote author=iranebartar link=topic=17355.msg103867#msg103867 date=1237151505]
شما می تونید از کامپوننت مامبلاگ استفاده کنید و لینک ارسال مطلب اون که بعد از نصب داخل منوی کاربری قرار می گیره اون رو داخل منوی اصلی یا جای دیگه ای از صفحه قرارش بدید و از حالت ریجستر به پابلیک تغییرش بدید
[/quote]
لطف می کنید لینک این کامپوننت رو برامون بزارید