-
مشکل در نصب بسته
با سلام و خسته نباید خدمت اساتید
من نمیتونم بسته هام رو نصب کنم ورژن smf 1.1.7 و وقت بسته ها رو آپلود میکنم و کلمه عبور fttp رو وارد میکنم با این خطا مواجه میشم "خطا! لطفا خارج شده و مجددا وارد شويد." یکی از دوستان هم یه راه حل داده بود که در قسمت xml ورژن 1.1.7 رو اضافه کنم اون کار هم کردم ولی بازم مشکل داره البته نمیدونم دقیقا باید کجا اضافه کنم لطفا راهنمایی کنید
با تشمر
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
یعنی هیچکدوم از اساتید ما رو لایق کمک کردن نمی بینن؟ :(
یه سوال اساسی داشتم دقیقا کدوم قسمت باید 1.1.7 رو وارد فایل xml کرد آخه خیلی جا هست که نوشته اینستال
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
هو
دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
[quote author=دلفان آتش link=topic=18574.msg98832#msg98832 date=1231598961]
هو
دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه
[/quote]
به همین خاطر باید پسوورد fttp رو وارد کنم؟
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
[quote author=Arthur link=topic=18574.msg98833#msg98833 date=1231599571]
[quote author=دلفان آتش link=topic=18574.msg98832#msg98832 date=1231598961]
هو
دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه
[/quote]
به همین خاطر باید پسوورد fttp رو وارد کنم؟
[/quote]
بله
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
[quote author=نوید link=topic=18574.msg98837#msg98837 date=1231601505]
[quote author=Arthur link=topic=18574.msg98833#msg98833 date=1231599571]
[quote author=دلفان آتش link=topic=18574.msg98832#msg98832 date=1231598961]
هو
دسترسی به پوشه های مورد نیاز باید ست بشه
[/quote]
به همین خاطر باید پسوورد fttp رو وارد کنم؟
[/quote]
بله
[/quote]
خب من کلمه عبور رو درست وارد می کنم مطمئن هستم ولی بازم اروری که گفتم رو میده
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
من حتی بسته ای رو که نصب کردم هم با 1.1.7 سازگاره و در فایل XML نوشته شده ولی بازم ارور میده کمک نید تو رو خدا نمیتونم هیچ بسته ای نصب کنم :(
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
اساتید بنده حتما یه راه حلی برای مشکل شما پیدا می کنند، اما اگر تازه انجمن رو نصب کردید من اگر جای شما بودم انجمن رو پاک می کردم و دوباره نصب میکردم و فایل انجمن برای نصب رو از جای معتبر دانلود میکردم.
البته این نظر شخصی
دوستان حتما راهنمایی می کنند.
موفق باشید...
-
پاسخ : مشکل در نصب بسته
[quote author=relax191 link=topic=18574.msg98953#msg98953 date=1231711663]
اساتید بنده حتما یه راه حلی برای مشکل شما پیدا می کنند، اما اگر تازه انجمن رو نصب کردید من اگر جای شما بودم انجمن رو پاک می کردم و دوباره نصب میکردم و فایل انجمن برای نصب رو از جای معتبر دانلود میکردم.
البته این نظر شخصی
دوستان حتما راهنمایی می کنند.
موفق باشید...
[/quote]
من بسته رو از همین سایت دانلود کردم توی بخش smf فارسی