با سلام
ببخشید اگر بخوایم مامبو هر کسی عضو شده بتونه خبر ارسال کنه ولی من تایید کنم باید چی کار کنم ؟
ممنون از ساپورتتون :-[
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
ببخشید اگر بخوایم مامبو هر کسی عضو شده بتونه خبر ارسال کنه ولی من تایید کنم باید چی کار کنم ؟
ممنون از ساپورتتون :-[
دوست عزیز فایل gacl.class.php در پوشه includes باز کنید و
پیدا کنیدکد:$this->_mos_add_acl( 'action', 'add', 'users', 'author', 'content', 'all' );
$this->_mos_add_acl( 'action', 'add', 'users', 'editor', 'content', 'all' );
حالا در بالای این خط کد های زیر را اضافه کنید
موفق و پیروز باشیدکد:$this->_mos_add_acl( 'action', 'add', 'users', 'registered', 'content', 'all' );
$this->_mos_add_acl( 'action', 'edit', 'users', 'registered', 'content', 'own' );
سلام
اول ورود شما را به انجمن تبریک می گم
هر کاربر وقتی در سایت لاگ این می کنه یک منوی کاربری براش نمایش داده می شه که اونجا یک گزینه به نام ارسال خبر وجود دارد
حالا می توانید این بخش را تنظیم کنید
تو بخش مدیریت در قسمت menu بخش usermenu را انتخاب کن و آیتم ارسال مطلب را باز کن چی نوشته عین این کد را نوشته
index.php?option=com_content&task=new&sect ionid=1&Itemid=0
یک جا هست که نوشته sectionid=1 شما باید تغییر بدی یعنی شماره هر بخشی که می خواهی به اونجا مطلب ارسال بشه را به جای 1 بنویس
sectionid را می تونی از اینجا بدونی چه عددی هست منوی Content و قسمتSection Manager
بعد از این توسط این منو کاربر مطلب ارسال می کنه و اگه شما تایید کردید منتشر خواهد شد.
یا علی/خداحافظ
آقای احمد زاده ممنون من نمی دونستم چی کار کنم که تویه بخش های دیگه هم بنویسه :P
خیلی ممنون گره ما هم باز شد با این تاپیک ;D
یک توضیحی در مورد کدی که نوشتم
این کد باعث می شود که کاربر های ثبت نام شده مجاز به ارسال خبر باشند در بالا آخرین گزینه حتمی باید all باشدکد:$this->_mos_add_acl( 'action', 'add', 'users', 'registered', 'content', 'all' );
و کد زیر
این کد باعث می شود تا کاربر مجاز به ویرایش خبر خود باشد در صورتی که آخرین گزینه از own به all تغییر کند کاربر می تواند تمامی خبر ها را ویرایش کندکد:$this->_mos_add_acl( 'action', 'edit', 'users', 'registered', 'content', 'own' );
یا علی :)
با سلام
من تمام کارهای گفته شده را مو به مو انجام دادم و مشکل ارسال خبر حل شد اما حالا کاربر پس از ورود به سایر لینکهای منوی کاربری دسترسی نداره و پیغام خطای "شما به این قسمت دسترسی ندارید و باید با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید " برخورد می کنه و حتی زمانی که روی لینک خروج کلیک می کنم همین پیغام را می دهد و خارج نمی شود.چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟
با تشکر
شما از کدوم روش استفاده کردید ؟
راه iransbs و یا راهی که آقای احمد زاده گفته بودند ؟
اگر از راه دوست خوبم آقای احمدزاده برید به این مشکل برنمیخورید .
یا علی
با سلام
من روش آقای احمد زاده را در ابتدا اجرا کردم و section مورد نظر را که می خواستم کاربر به آن دسترسی داشته باشه را عددش را وارد کردم سپس به داخل فایل مورد نظر رفتم و کدها را در جای مورد نظر اضافه کردم، آیا فقط باید یک روش را اجرا می کردم ؟ در هر صورت قسمت ارسال مطلب کار کرد اما برای سایر لینکها پیغام خطای عدم دسترسی صادر شد.
مشکل دیگه هم این است که وقتی پیام عدم دسترسی صادر می شه منوی کاربری در صفحه ظاهر نمی شه و وقتی که به صفحه قبل برمی گردم و خروج را کلیک می کنم بازم پیام خطا می دهد و خارج هم نمی شود
آیا من باید فقط یک روش را اجرا می کردم؟
با تشکر
فایل ها رو نباید تغییر میدادین .
تنها روش رو اجرا کنید کافیه . مشکل شما با تغییر فایلها به حالت اول حل میشه .
یا علی
با سلام
من روش آقای احمد زاده را در ابتدا اجرا کردم و section مورد نظر را که می خواستم کاربر به آن دسترسی داشته باشه را عددش را وارد کردم سپس به داخل فایل مورد نظر رفتم و کدها را در جای مورد نظر اضافه کردم، آیا فقط باید یک روش را اجرا می کردم ؟ در هر صورت قسمت ارسال مطلب کار کرد اما برای سایر لینکها پیغام خطای عدم دسترسی صادر شد.
مشکل دیگه هم این است که وقتی پیام عدم دسترسی صادر می شه منوی کاربری در صفحه ظاهر نمی شه و وقتی که به صفحه قبل برمی گردم و خروج را کلیک می کنم بازم پیام خطا می دهد و خارج هم نمی شود
آیا من باید فقط یک روش را اجرا می کردم؟
با تشکر