چطوری این شاخه های فرعی رو ایجاد کنم ؟
با سلام
من میخواهم یک سری زیر شاخه مانند قسمتی که در عکس مشخص کرده ام ایجاد کنم اما هر کاری کردم گزینه ای برای اینکار پیدا نکردم .
دوستان عزیز ممنون میشم راهنمائی کنید. ممنون
[img width=558 height=480]http://gigaimage.com/images/pbn5naxvl0pmyvmujdg9.jpg[/img]
پاسخ : چطوری این شاخه های فرعی رو ایجاد کنم ؟
سلام
شما می توانید از sobi2 استفاده نمایید
پاسخ : چطوری این شاخه های فرعی رو ایجاد کنم ؟
سلام
لطف میکنید بیشتر توضیح بدید راستش من زیاد وارد نیستم این فروم رو هم جناب فیروزمندان زحمت کشیدند نصب کردند . باید sobi2 نصب بشه ؟
پاسخ : چطوری این شاخه های فرعی رو ایجاد کنم ؟
پسر خوب کلا زدی به خاکی ، کلا انجمن را اشتباهی انتخاب کرده بودی و مامبویی جواب دادیم
من موضوع را منتقل میکنم
در مورد جوابتون باید بگم شما می تونید در مدیریت انجمن ها می تونید انجمن جدید ساخته و آنها را زیرانجمن انجمن های مورد نظرتون قرار دهید
پاسخ : چطوری این شاخه های فرعی رو ایجاد کنم ؟
شرمنده جای بدی پست دادم ممنون درست شد