با سلام
آيا مامبو امكان ايجاد نظر سنجي براي هر مطلب را دارد ؟
مثلا سايت tebyan را ملاحظه بفرماييد .
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
آيا مامبو امكان ايجاد نظر سنجي براي هر مطلب را دارد ؟
مثلا سايت tebyan را ملاحظه بفرماييد .
منظور از نظر سنجی سیستم رای هست یا یادداشت ؟
هر دو مورد در مامبو تعبیه شده. از پارامترهای هر مطلب ، می تونید سیستم نظر سنجی رو به دلخواه فعال کنید. همچنین از پارامترهای منویی که مطالب در اون قرار خواهد گرفت.
با استفاده از ماژول با ارزش ترین مطالب که در امضای من هست، می تونید بهترین مطالب رو بر اساس سیستم نظرسنجی در سایت نمایش بدید.
با سلام و تشكر
من منظورم را اشتباه به عرض رساندم .
من ميخوام در آخر هر مطلب سوالي از آن مطلب بذارم و در چند گزينه ، كاربران پاسخ آنرا بدهند .
اگر از یک نظرسنجی واحد برای همه مطالب می خواید استفاده کنید، می تونید از نظر سنجی استفاده کنید.
به این صورت که نظر سنجی رو ایجاد و ماژول رو در موقعیت دلخواه منتشر و توسط یک مامبوت موقعیت رو زیر مطالب فراخوانی کنید.
امکان تعریف نظرسنجی خاص هر مطلب متاسفانه به علت محدودیت ماژول نظر سنجی وجود نداره. مگر اینکه ماژول رو تغییر بدید یا مامبوتی برای این کار نوشته به
[quote author=سعید link=topic=20269.msg107869#msg107869 date=1243606215]
اگر از یک نظرسنجی واحد برای همه مطالب می خواید استفاده کنید، می تونید از نظر سنجی استفاده کنید.
به این صورت که نظر سنجی رو ایجاد و ماژول رو در موقعیت دلخواه منتشر و توسط یک مامبوت موقعیت رو زیر مطالب فراخوانی کنید.
امکان تعریف نظرسنجی خاص هر مطلب متاسفانه به علت محدودیت ماژول نظر سنجی وجود نداره. مگر اینکه ماژول رو تغییر بدید یا مامبوتی برای این
کار نوشته به
[/quote]
سلام و تشكر
نظر سنجي مامبو اين امكان را ندارد . ميخواستم بدونم آيا كامپوننت و يا ماژولي اماد وجود دارد يااينكه بايد خودم ايجادش كنم .
ضمن اينكه وجود يك صفحه مخصوص هر كاربر هم براي اين كار لازم است تا بتوانم مجموع امتيازات مثبتي كه كاربران در اثر پاسخ صحيح به سوالات داده اند را ذخيره نمايد .
شما کامپوننتی برای امتحان و تست نیاز دارید ؟
در پايان هر مطلب ، بله
يعني از مطلبي كه گذاشتم ، در آخرش تست بگيرم .