سلام
وقتی یک کاربر با موبایل میاد ، میتونه ارسالی داشته باشه که عنوان نداره. لطفا بررسی کنید.
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
وقتی یک کاربر با موبایل میاد ، میتونه ارسالی داشته باشه که عنوان نداره. لطفا بررسی کنید.
سلام
من با bb تست کردم مشکلی نبود
یا علی
پس چطور میشه که عنوان یک ارسال "نامشخص" میشه؟
احیانا شما از بسته ادیتور استفاده نمی کنید؟
از کدوم نسخه SMF استفاده می کنید؟
نه . ادیتور خود اس ام افه.
از نسخه 1.1.10 !
سایت شما که همچین مشکلی نداره جناب مطهری!
داره
بعضی از ارسال ها،بدون عنوان هستند.
ht tp://ww w.sampadkids.net/upcenter/uploads/1265736394.jpg
به این عکس نگاه کنید
اون ارسال بالایی عنوان نداره،ولی پایینی داره.