سلام.وقتی توی تاپیک ها یک ارسال جدید میشه پایین تر از همه قرار میگیره میشه کاری کرد که ارسال های جدید بالاتر از همه قرار بگیرند؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام.وقتی توی تاپیک ها یک ارسال جدید میشه پایین تر از همه قرار میگیره میشه کاری کرد که ارسال های جدید بالاتر از همه قرار بگیرند؟
چون عرف اینطور هست .
بله. مدیریت قالب ها - بازنشاندن تنظیمات - بازگشت به تنظیمات پیش فرض این قالب - همیشه موضوع های جدید بالاتر از همه قرار بگیرند.
طبق گفته سعید جان این کار به شدت اشتباه هستش
سلام دوستان
چگونه ميتونم مثل مامبولرن كاري كنيم كه پيامهاي جديد بالا قرار بگيرند ولي
براي كاربر مهمان پايين ؟؟؟؟؟؟؟
متشكر
کاری که سعید گفتند اگر بکنید درست میشه
در تنظیمات قالب جاری چک کنید که این گزینه نیز تیک نخورده باشد
[quote author=نوید link=topic=21439.msg113654#msg113654 date=1251955632]
کاری که سعید گفتند اگر بکنید درست میشه
در تنظیمات قالب جاری چک کنید که این گزینه نیز تیک نخورده باشد
[/quote]
در تنظیمات قالب جاری همچين چيزي وجود نداره!
سلام. لطفا قبل از ارسال پست، کمی به پاسخی که دریافت کردید توجه کنید.
اگر به پاسخ شماره #1 توجه کنید، دقیقا بیان شده که از کجا باید اینکار رو انجام بدید.
ضمنا می تونید تنظیمات پیش فرض رو بگونه ای تغییر بدید و تنظیمات کاربران رو به گونه دیگه.
یا علی
[quote author=سعید link=topic=21439.msg114414#msg114414 date=1253151917]
سلام. لطفا قبل از ارسال پست، کمی به پاسخی که دریافت کردید توجه کنید.
اگر به پاسخ شماره #1 توجه کنید، دقیقا بیان شده که از کجا باید اینکار رو انجام بدید.
ضمنا می تونید تنظیمات پیش فرض رو بگونه ای تغییر بدید و تنظیمات کاربران رو به گونه دیگه.
یا علی
[/quote]
سلام
اول بهتره با هم در برخورد كلامي صميمي تر باشيم.
دوماً توجه كردم شما گويا به پاسخ #5 توجه نكرديد چون اگه تنظيم بشه برا ميهمان و كاربران هر دوتا تنظيم ميشه!
من گفتم براي مهمان زير و براي كاربران بالا (مثل مامبولرن)
يا حق