سلام
سایت جومفا صبح سه شنبه 3 آذر هک شد.
آیا از جوملا بوده؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
سایت جومفا صبح سه شنبه 3 آذر هک شد.
آیا از جوملا بوده؟
سلام
فکر نمیکنم مشکل از جوملا بوده باشه ( در صورتی که از آخرین نسخه روی سایت استفاده میکردند )
هک یک سایت به عوامل زیادی بستگی داره که تنها یکی از موارد اون script استفاده شده روی سایت هست
باید لاگها را بررسی کرد و دقیقا اظهار نظر کرد.
انشالله که مشکل خاصی نباشه و هر چه زودتر مشکلشون حل بشه .
یاعلی
سایت جومفا که بدون مشکل میاد بالا
به نظر نمیاد که هک شده بشه
:angel: :angel: :angel:
سلام
آقای مرصاد، سایتشون هک شده بود و در انجمن خودشون در این رابطه تاپیکی موجود هست و دلیلش هم بیان شده.
پاییزتان پر مهر