با سلام خدمت دوستان عزیز
می خواستم بدونم از چه ماژولی برای منوهای سایت جدید مامبولرن استفاده شده است
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام خدمت دوستان عزیز
می خواستم بدونم از چه ماژولی برای منوهای سایت جدید مامبولرن استفاده شده است
سلام
از ماژولی استفاده نشده، منو با جاوا اسکریپت ایحاد شده
یا علی