سلام انجمن من smf 1.1.11 هستش و قالب اوتلاین روشه نمیدونم چرا پیام خصوصی کاربران عضو نمیتونن بدهند و میرم میبینم اماکنه ارساله پیام خصوصی وحود دارد ولی نمیتونن پیام خصوصی بدهند؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام انجمن من smf 1.1.11 هستش و قالب اوتلاین روشه نمیدونم چرا پیام خصوصی کاربران عضو نمیتونن بدهند و میرم میبینم اماکنه ارساله پیام خصوصی وحود دارد ولی نمیتونن پیام خصوصی بدهند؟
سلام
اگر امکان پیام خصوصی وجود داره، چطور نمی تونند پیام خصوصی بفرستند؟ ارور خاصی نمایش داده میشه؟
نه ارور نمیده میخاوی گزینه ار سال پیامو بزنی ارسال نمیکنه
یعنی پنجره پیام خصوصی باز میشه، پیام رو می نویسید، اما وقتی روی دکمه ارسال کلیک می کنید، هیچ اتفاقی نمی افته ؟
بله دقیقا همینجوری که میگید میشه
یک نام کاربری تستی و پسورد رو در اختیار من بگذارید تا بررسی کنم.
اوکی ممنون میشم بررسی کنید:
use:mambolearn
pass:****
** پسورد حذف شد.
آدرس سایتتون رو ندادید!
لطفا آدرس سایت رو هم معرفی کنید.
takdanlod.ir/forum
or
mohsen-akherat.ir/forum
** هایپرلینک اصلاح شد.