پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
خوب اينجوري كه نميشه ، حتما يه روشي داره
خوب از يه جهتم صبرش مشكله
و خوب اگه اين درست بشه فقط لازمه فارسي رو بهش اضافه كنيم ديگه ؟
چه دليلي ميتونه داشته باشه كه توي نسخه فارسي درست باشه اما اين نه ؟
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
قارسی سازی نسجه 4.6 با بقیه نسخه ها فرق داره
مسلما مسائل اینچنینی رو در نسخه 4.6 فارسی نخواهیم داشت
بنابرای توصیه میکنم:
[quote author=سیادتی link=topic=2519.msg15127#msg15127 date=1159957825]
منتظر نسخه فارسی باشید
[/quote]
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
نقل قول:
چه دليلي ميتونه داشته باشه كه توي نسخه فارسي درست باشه اما اين نه ؟
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
دلیلش میتونه این باشه که روی نسخه 4.6 یه تیم 13-14 نفری دارن کار میکنن تا بدون مشکل در اختیار شما بذارن !
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
جالبه
من فكر ميكردم منظور از فارسي سازي ، فارسي سازيه فقط
ولي ظاهرا اشكال زدايي هم هست
اگه اين نسخه اصلي غير فارسي واقعا اينقدر مشكل داره پس چطوري Stable شده ؟!!
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
دقیقا مشکل همینجاس
متاسفانه خیلی ها مثل شما فکر میکنن فارسی سازی مامبو یعنی فارسی کردن چند فایل و انتشار اون .
در نسخه قبلی بیشتر از 100 فایل دوباره نویسی شد . اما ...
نسخه انگلیسی 4.6 هیچ مشکلی نداره اما برای استفاده فارسی زبانان باید منتظر انتشار این نسخه باشید .
یا علی
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
دوست عزیز درست زمانی که مامبوی اصلی (انگلیسی) با چندین مشکل ارائه می شد مامبولرن مامبو رو تقریبا بدون مشکل ارائه می کرد.
مامبوی 4.6 هم بجرات میتونم بگم جزو بی نظیر ترین CMS های موجود خواهد بود.
پاسخ : مشكل در نصب همه چيز
اما همین نسخه ای که شما میفرمائید در یک روز دوبار منتشر شد بدلیل یه مشکل کوچک در کامپوننتهای آن.
با این وجود از زمان آشنایی با مامبولرن بسیار از آن خوشنود هستم.