-
سیستم اعلام نمرات
با سلام
من به دنبال یک سیستم اعلام نمرات همانند سیستم های دانشگاهی هستم
که نوع پرداخت شهریه ( مقدار پرداختی و باقیمانده)
و ثبت نمرات توسط اساتید و نمایش برای دانشجو...
که امکانات بالا را در بر داشته باشه
اگر سیستم فارسی خوب میشناسید معرفی کنید
در ضمن اگر سیستم خارجی غیر زبان فارسی هم میشناسید معرفی کنید
بنا بدلایلی این سیستم باید بدون کپی رایت در اختیار قرار بگیرد
هزینه های مربوطه هم قابل پرداخت میباشد.
با تشکر..
-
پاسخ : سیستم اعلام نمرات
اگر بخواهي به صورت اختصاص يراتون طراحي مي كنيم كه از 500 هزارتومان هست تا 5 ميليون تومان
البته فكر كنم كامپونت اون باشه كه دوستان ديگر در اين مورد توضيح مي دهند
** هایپرلینک اصلاح شد
-
پاسخ : سیستم اعلام نمرات
سلام
با چه زبانی سیستم نوشته میشود؟
آیا همه امکانات سیستم های دانشگاهی را دارد؟
در ضمن دمو از این سیستم وجود دارد؟