سلام
لطفا بگید محل قرارگیری ماژول JA Catswli کجا هست؟ درقسمت مدیریت ماژولها، توی لیست ماژولها موجود نیست.
با تشکر
** فونت به حالت عادی بازگشت
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
لطفا بگید محل قرارگیری ماژول JA Catswli کجا هست؟ درقسمت مدیریت ماژولها، توی لیست ماژولها موجود نیست.
با تشکر
** فونت به حالت عادی بازگشت
سلام
اگر نصبش کرده باشید در مدیریت ماژول ها باید اگر نیست با زدن دکمه جدید می توانید یک ماژول از اون نوع بسازید
موفق باشید
[quote author=نوید زراعتی link=topic=26094.msg133603#msg133603 date=1272035671]
سلام
اگر نصبش کرده باشید در مدیریت ماژول ها باید اگر نیست با زدن دکمه جدید می توانید یک ماژول از اون نوع بسازید
موفق باشید
[/quote]
سلام جناب کبیری
لطفا به سایت من یه نگاه بندازید:من میخام این 3 تا عکسی که زیر اسلاید شو قرار دارن ادیتشون کنمکد:www.sendbook.ir
لطفا بیشتر راهنمایی کنید
متشکرم
سلام
ماژول مورد نظر شما در موقعیت user5 است که ممکنه متن و تصاویر در خود ماژول باشند یا از یک مجموعه بخونه
موفق باشید
[quote author=نوید زراعتی link=topic=26094.msg133613#msg133613 date=1272041218]
سلام
ماژول مورد نظر شما در موقعیت user5 است که ممکنه متن و تصاویر در خود ماژول باشند یا از یک مجموعه بخونه
موفق باشید
[/quote]
سلام
میخام این ماژل تصویر و متنش رو از مجموعه های دیگه بگیره لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
سلام
ماژول شما از چه روشی بخش و مجموعه را انتخاب میکنه؟
یک لیست بهتون میده یا شناسه میخواد؟
موفق باشید