مشکل بعد از ارتقا به جوملا 1.5.16 !!
بعد از ارتقا جوملا به نسخه 1.5.16 ارائه شده در سایت برای ورود به بخش مدیریت مشکل دارم و پیغام زیر رو نمایش می ده !!!
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/farhadsh/public_html/plugins/system/contentprotection.php:2) in /home/farhadsh/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 539
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/farhadsh/public_html/plugins/system/contentprotection.php:2) in /home/farhadsh/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 539
پاسخ : مشکل بعد از ارتقا به جوملا 1.5.16 !!
سلام
شما احتمالا پلاگین خاصی نصب کردید که این ناسازگاری را ایجاد کرده است
موفق باشید
پاسخ : مشکل بعد از ارتقا به جوملا 1.5.16 !!
بله ولی این پلاگین بر روی چندین جوملا دیگه ( ورژن1.5.15) نصب هست و مشکلی پیش نیومده !!
حالا برای غیر فعال کردن این پلاگین چطوری می شخ وارد مدیریت شد ؟؟؟؟
پاسخ : مشکل بعد از ارتقا به جوملا 1.5.16 !!
سلام
برای غیرفعال کردن پلاگین باید از طریق phpmyadmin اقدام نمایید
موفق باشید
پاسخ : مشکل بعد از ارتقا به جوملا 1.5.16 !!
اگر امکانش هست توضیح بیشتری بدید
متشکر
پاسخ : مشکل بعد از ارتقا به جوملا 1.5.16 !!
سلام
وارد نرم افزار مدیریت دیتابیس های هاست بشید (معمولا phpmyadmin است) و وارد دیتابیس جوملا شده روی نام جدول jos_plugins کلیک کنید و پلاگین مورد نظر رو پیدا کنید. حال روی علامت Edit که معمولا به شکل مداد است کلیک کنید و فیلد published رو از 1 به 0 تغییر بدید.
یا علی
پاسخ : مشکل بعد از ارتقا به جوملا 1.5.16 !!