سلام من یه بسته میخوام که مدل گوشی تلفن کاربر را زیر مشخصاتش سمت راست نمایش بده آخه فرم ما یه فرم تخصصی موبایله .
اگه این بسته هست لطا برا ما بزارید.
اینم فرم ماirmob.net
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام من یه بسته میخوام که مدل گوشی تلفن کاربر را زیر مشخصاتش سمت راست نمایش بده آخه فرم ما یه فرم تخصصی موبایله .
اگه این بسته هست لطا برا ما بزارید.
اینم فرم ماirmob.net
سلام
می تونید از بسته زیر استفاده و فیلدهای مورد نظر را پروفایل بسازید:
موفق باشیدکد:http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=319
این لینکی که دادید برای همه ی ورژنا کار میده ورژن من 1.1.1 هستش.
این بسته را چه جوری بایذد نصب کنم؟
بله کار میکند
موفق باشید
من این بسته را نصب کردم اما نمیدونم کجا رفت میشه راهنمایی کنید چه جوری باید فعالش کنم؟
من این بسته را که خواستم نصب کنم اینا را واسه من نوشت(قالب outline ) اینم بگم که زبون فروم ما فارسیه مطمئنید که فارسیا پشتیبانی میکنه؟
عنوان مسیر توضیحات
1. ایجاد تغییرات در فایل ها ./Sources/ModSettings.php فایل مورد نظر پیدا شد
2. ایجاد تغییرات در فایل ها ./Sources/BoardIndex.php فایل مورد نظر پیدا شد
3. ایجاد تغییرات در فایل ها ./Sources/PortalMain.php صرف نظر شد
4. ایجاد تغییرات در فایل ها ./Sources/TPortal.php صرف نظر شد
5. ایجاد تغییرات در فایل ها ./Themes/default/languages/Modifications.english.php فایل مورد نظر پیدا شد
6. ایجاد تغییرات در فایل ها ./Themes/default/languages/Modifications.english-utf8.php صرف نظر شد
سلام
احتمالا اگه زبان انجمن رو انگلیسی کنید این بسته کار می کنه برای زبان فارسی باید خودتون بسته رو فارسی کنید
اون فایل هایی هم که می گه صرف نظر شد فکر کنم برای پرمیشن باشه به 777 تغییر بدید فکر کنم درست بشه
برای RC4 چی میشه اینکار رو کرد یا نه؟
تو قسمت اضافه کردن فیلد می تونی هر چی دلت می خواد به مشخصات کاربر اضافه کنی تا کاربر تو قسمت مشخصات خودش اونها را پر کنه