می خوام از اخبار توی 2 بخش مجزا استفاده کنم
سلام.
من می خوام یه بخش طنز و لطیفه راه اندازی کنم.
به ذهنم رسید که از کامپوننت اخبار استفاده کنم.
ولی یه مشکلی هست.
من بخش اخبار رو هم توی سایتم دارم و اگر بخوام از کامپوننت اخبار برای بخش طنز استفاده کنم، اونو توی بخش اخبار نمايش میده.
من می خوام برای بخش طنزم یه قسمت کاملاً مجزا داشته باشم.
پاسخ : می خوام از اخبار توی 2 بخش مجزا استفاده کنم
خوب شما میتونی یه بخش جدا و یه مجموعه جدا بسازی برای اسکرول یا نمایش آخرین مطالب هم میتونی یه کپی از ماژولهایی که نیاز داری بگیری. کلا خیلی راحته
پاسخ : می خوام از اخبار توی 2 بخش مجزا استفاده کنم
[quote author=محمد link=topic=2775.msg16911#msg16911 date=1162115030]
خوب شما میتونی یه بخش جدا و یه مجموعه جدا بسازی[/quote]
آخ آخ.
مرسی محمد جان. نمی دونم چرا مغزم پالس نزد که اين کارو بکنم.
سوال مسخره ای پرسيدم.
نقل قول:
برای اسکرول یا نمایش آخرین مطالب هم میتونی یه کپی از ماژولهایی که نیاز داری بگیری. کلا خیلی راحته
در اين زمينه لينک آموزشی داری بهم معرفی کني؟
پاسخ : می خوام از اخبار توی 2 بخش مجزا استفاده کنم
[quote author=i,nobody link=topic=2775.msg16913#msg16913 date=1162116255]
نقل قول:
برای اسکرول یا نمایش آخرین مطالب هم میتونی یه کپی از ماژولهایی که نیاز داری بگیری. کلا خیلی راحته
در اين زمينه لينک آموزشی داری بهم معرفی کني؟
[/quote]
شما هر ماژولی رو که میخواین در بیش از یک موقعیت ماژول ازش استفاده کنید میتونید در قسمت ماژول ها تیک کنارشو بزنید و اون بالا دکمه کپی رو بزنید و در موقعیت جدید دلخواهتون قرار بدید.