با سلام
اگه امکان داره یک توضیح در رابطه با کد ابتدا و انتهای سراسری بدین
به چه دردی میخوره؟
چه کدهای میشه بزنیم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
اگه امکان داره یک توضیح در رابطه با کد ابتدا و انتهای سراسری بدین
به چه دردی میخوره؟
چه کدهای میشه بزنیم؟
سلام
میتونید کدهای html , java در این بسته استفاده کنید.
میتونید با استفاده از این بسته در انجمن تبلیغات یا متن یا ... قرار بدید. بستگی به شما داره که چه کاربردی داشته باشید !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
[quote author=مهدی. link=topic=26620.msg135822#msg135822 date=1273791221]
سلام
میتونید کدهای html , java در این بسته استفاده کنید.
میتونید با استفاده از این بسته در انجمن تبلیغات یا متن یا ... قرار بدید. بستگی به شما داره که چه کاربردی داشته باشید !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
[/quote]میشه شما برای امتحان یک کد بدین
اینطوری بهتر متوجه میشم O0