SOS - ماژولی برای نمایش مجموعه ها در منو
با سلام
دوستان عزیز اگر کسی در این موردی که میگم، ماژول مرتبطی رو سراغ داره لطف کنه و راهنماییم کنه.
ماژولی میخوام که توی منو، وقتی ماوس رو میبریم روی عنوان بخش ها، بصورت کشویی باز بشه و عنوان مجموعه های اون بخش رو به ما نشون بده که با کایک کردن روی مجموعه وارد اون بشیم.
سپاسگذارم.
پاسخ : SOS - ماژولی برای نمایش مجموعه ها در منو
سلام
می تونید از ماژول های منو های آبشاری که توی پرشین آیتی هست استفاده کنید
کد:
http://persianit.ir/menu-systems.html
پاسخ : SOS - ماژولی برای نمایش مجموعه ها در منو
با سپاس از پاسخ شما دوست عزیز
متاسفانه کامپوننت SWmenu عناوین مطالب رو نشون میده، در صورتی که من میخوام عناوین مجموعه های داخل بخش نمایش داده بشه، یعنی در اصل زیر مجموعه ها.
برای مال فرض کنید که ما بخشی با عنوان اخبار داریم و در بخش اخبار مجموعه هایی با نام های 1- اقتصادی 2- اجتماعی 3- و فرهنگی. حالا من میخوام وقتی ماوس میره روی منوی اخبار یک کشویی یا آبشاری باز بشه و 3 تا مجموعه رو نشون بده فقط که بعد از کلیک کردن هدایت بشه به صفحه مربوطه مجموعه ها.
ممنونم
پاسخ : SOS - ماژولی برای نمایش مجموعه ها در منو
بله این کامپوننت این کار رو هم می کنه فقط باید نوعش رو باید تنظیم کنید
یا علی
پاسخ : SOS - ماژولی برای نمایش مجموعه ها در منو
مرسی دوست عزیز
اگر فرصتش رو داشتید یک راهنمایی بکنید که از کدوم قسمت این امکان تنظیم میشه.
چون من هر چی گشتم پبدا نکردم
ممنونم
پاسخ : SOS - ماژولی برای نمایش مجموعه ها در منو
مرسی
ممنون
خیلی متشکرم
مشکل حل شد