سلام من می خواهم یک موضوع را در انجمن قفل کنم و یا موضوعی که در انجمن هست را حذف کنم برای این کار باید از کدام قسمت اقدام کنم
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام من می خواهم یک موضوع را در انجمن قفل کنم و یا موضوعی که در انجمن هست را حذف کنم برای این کار باید از کدام قسمت اقدام کنم
خيلي ساده س دوست عزيز.
تو همون تاپيك يا موضوع كه هستي زير پائين ترين پست در موضوع حذف موضوع | قفل كردن موضوع و... وجود داره.
اما بهتره گزينه هاي مديريتي رو از تنظيمات عمومي انجمن تو مشخصاتت فعال كني كه بتوني بيرون از تاپيك هم اعمال كني.