چگونه می توان جزئی از محتوای یک سایتو به سایت دیگر انجام داد؟
از دوستان متشکر می شم اگه منو یاری کنن
نمایش نسخه قابل چاپ
چگونه می توان جزئی از محتوای یک سایتو به سایت دیگر انجام داد؟
از دوستان متشکر می شم اگه منو یاری کنن
شما هر مطلبی رو که میخوای تیبل رو انتخاب کن بعد از دیتابیس export & جای جدید import کن
با تشکر از لطف شما
اما یه سوال
ببینید مثلا من دو بخش به نام (xx) و (ww) دارم و هر کدام دو مجموعه بنام (xxx) و (www) دارند .و هر کدام تدادی آیتم .مثلا من می خواهم تمام آیتم ها مجموعه(www)از بخش(ww) را کپی .حال چگونه باید تیبل مورد نظر را پیدا کنم
از روی شناسه هر مطلب باید بری انتخاب و دخیره سازی رو انجام بدی!
هرچیزی توی مامبو توی دیتابیس یه شناسه داره!
****منتقل شد به سوالهای عمومی! لطفا در زدن تاپیک دقت بیشتری بکنید!
راهنمایی کنید بلد نیستم..
راست گفتی ..باشه چشم!نقل قول:
****منتقل شد به سوالهای عمومی! لطفا در زدن تاپیک دقت بیشتری بکنید!
یا علی
خوب شما روبه روی هر مطب یه عدد داری به نام شناسه! درسته؟
اون عدد شناسه همون عدد تیبل دیتابیست هست!
امیدوارم متوجه شده باشی منظورمو