پاسخ : لوگین شدن پس از انتقال
سلام
چک کنید ببینید session save path در هاستینگ شما ست شده و آیا قابل نوشتن هست یا خیر ؟
یا علی
پاسخ : لوگین شدن پس از انتقال
کد:
http://uploadpie.com/eWRy4
من دسترسی پوشه های tmp رو تو روت و همین طور public-html رو روی 777 تنظیم کردم ولی بازم هم نمی شه لوگین کرد
پاسخ : لوگین شدن پس از انتقال
سلام
پوشه session باید توسط مدیر هاست به دسترسی 777 تغیر داده شود
موفق باشید
پاسخ : لوگین شدن پس از انتقال
ممکنه به این دلیل باشه که من این هاست رو با یک دامین گرفتم ولی هنوز ns های اون رو روی هاست جدید تنظیم نکردم و به جاش یک دامین دیگه رو روی هاست پارک کردم و دارم با اون و آی پی کار می کنم؟
پاسخ : لوگین شدن پس از انتقال
دروود
دوست عزیز
این کار اولی بود که باید میکردید
DNS ها رو ست کنید
شاد و سلامت در پناه ایزد
پاسخ : لوگین شدن پس از انتقال
من فایلها رو پاک کردم و جوملا رو دوباره نصب کردم ، و بعد از اینکه دیتابیس رو ایمپورت کردم درست شد ، چون رو سایت اصلی تعدادی کامپوننت و پلاگین نصب کرده بودم پوشه های زیر رو عینا از سایت اصلی کپی گردم ،
administrator
complonents
plugins
و پوشه قالبی که نصب کرده بودم ، آیا پوشه دیگه هم نیاز هست که کپی کنم؟
سایت الان که داره خوب اجرا می شه