سلام
ببخشید کسی قالب همین تالارو داره؟ :o
منظورم همینجاست ^-^
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
ببخشید کسی قالب همین تالارو داره؟ :o
منظورم همینجاست ^-^
درود
اگه منظورتون تالامامبولرن هست
این قالب تخصصی و ویژه هست و بصورت عادی در دسترس نیست
اره منظورم مال همین جا بود
یه قالب مثل این که بلوک هاش جابجا بشه سراغ دارین؟؟؟؟؟؟؟
و پایینش مثل این نوار بیاد!
دروود
این فالب تجاری بوده و اختصاصی هم شده ( ویرایش شده )
شاد و سلامت در پناه ایزد
ببخشيد.
ميشه راهنمايي كنيد كه چطور ميتونيم اين نوار ابزار پايين رو تو اس ام اف ايجاد كنيم؟
اين فروم از چه نسخه اي استفاده ميكنه؟
دروود
از سایت های نمونه زیر میتونید استفاده کنید
شاد و شلامت در پناه ایزدکد:http://developers.wibiya.com/
ميشه دقيقا بگيد چيكار بايد بكنيم؟
درود...
برای قرار دادن این نوار باید بعد از ثبت نام در سایت کد رو دریافت کنید و در جای مناسب از انجمن قرار بدین
(این کد رو باید به صورت دستی به کد های html اضافه کنید)