میخوام جوملا رو روی سیستم (ویندوز7) و بصورت لوکال نصب کنم. برای اینکار xampp بهتره یا wampp؟ چرا؟
سپاس
نمایش نسخه قابل چاپ
میخوام جوملا رو روی سیستم (ویندوز7) و بصورت لوکال نصب کنم. برای اینکار xampp بهتره یا wampp؟ چرا؟
سپاس
من ومپ 2.0i رو نصب کردم و مشکلی ندارم
سلام و خسته نباشيد . من رو ويندوز 7 از xxamp استفاده مي كنم و تا الان هيچ مشكلي نداشتم . البته بايد بگم به نظر من كار با xxamp خيلي راحت تر از wamp هست به عنوان مثال كنترل پنل خيلي ساده و كارآمدي داره . ;)
با سلام عرض ادب
دوستان بنده از ومپ 2.0 استفاده میکنم و مشکلی هم ندارم اما میخوام از زمپ استفاده کنم
اخرین ورژن زمپ1.7.4 رو به صورت zip دانلود کردم و اونو تو در ایو اصلی خودم اکسترک کردم و با کلیک روی xampp-control.exe کنترل پنل رو فعال میکنم نسخه جوملای 1.6.5 مامبولرن هم دارم و اونو تو پوشه htdocs در شاخه ای به نام جوملا کپی کردم اما در مرورگر هرچی مسیر localhost/joomla رو وارد میکنم میگه یو ار ال شما در سرور یافت نشد بعد به مسیر localhost/xampp فرستاده میشم
در ضمن چند تا فایل وپوشه دیگر در htdocs وجود دارد
با احترام
من تا حالا با ومپ کار کردم و خیلی راضیم!!! :nomood:
من دوسالی هست Wamp روی سیستمم نصبه نسخه 64 بیتی هم استفاده می کنم تا حالا به مشکلی بر نخوردم .به نظرم گزینه خیلی خوبیه