معایب null بودن کامپوممت چی هست ؟ ???
نمایش نسخه قابل چاپ
معایب null بودن کامپوممت چی هست ؟ ???
مشکلات امینتی داره ولی مهمترین مشکلی که باعث شده اینجا پشتیبانی نشن اینه که بعضی با این کاز زحمت یه عده رو هدر می دهند و به حقوقشون توجه نمی کنند
دروود
در تکمیل حرف های sahama شما به عنوان یه تولید کننده راضی هستی اثر شما رو بدون دادن پول استفاده کنند ؟ به واقع دزدی محسوب میشه
و از نظر اخلاقی و عرفی هم درست نیست
شاد و سلامت در پناه ایزد
يك مورد ديگه هم اينه دوستاني كه دارن سايت راه اندازي مي كنن ، خوبه كه كم كم يك جهاني تر فكر كنن . خيلي سخته ولي بايد عادت كنيم .
يادش بخير تا همين چند وقت وقتي اينترنت پرسرعت نبود يك سي پر عكس ( 2000 عكس با كيفيت ) رو از پايتخت مي خريديم 2000-3000 تومان .
الان براي يك سايت انگليسي مجبور شدم 250 هزار تومان بابت 700 تا عكس بدم .
اما كپي رايت رو رعايت كردن براي كار كردن در سطح وسيع تر الان ديگه لازمه . از همين خريدهاي كوچكتر تمرين كنيم ، كه يه دفعه مثل من فشار نياد .
بقول دوستان كپي رايت ديگه آش كشكه خاله است ، در هر حال توي اينترنت اين آش پاي ماست .
سلام
همانطور که شما دوست ندارید دسترنجتون رو مفت بگیرند، برای دیگران هم این حق را بدهید!
یا علی