با عرض سلام خدمت شما .
اگر لطف کنید بفرمائید چه جوری می شود مامبوت های انگلیسی را فارسی کرد.
همچنین نحوه سازگار کردن آن را با مامبوهای مختلف بفرمائید
نمایش نسخه قابل چاپ
با عرض سلام خدمت شما .
اگر لطف کنید بفرمائید چه جوری می شود مامبوت های انگلیسی را فارسی کرد.
همچنین نحوه سازگار کردن آن را با مامبوهای مختلف بفرمائید
برای فارسی سازی شما باید
فایل زبان رو ترجمه کنید
من می دونستم که فایل زبان را ترجمه کرد ولی مثلا در ادیتور ها غیر از زبان باید متن را نیز راست نویس کنیم اگر لطف کنید در این مورد توضیح بدید متشکر میشم
هر ادیتور با ادیتور دیگه تفاوت داره . باید شما فایلها را بررسی کنید ببینید این قسمت از کجا ست میشه . و اون قسمتو تغییر بدین
در برخی از ادیتور ها با تغییر direction & align در فایل CSS ضمیمه ادیتور این اتفاق می افته
ادیتور htmlarea3 هست می خواستم فارسی کنم برای مامبو لرن بفرستم