سوالم رو 3 4 تا پائین تر از سوالها کامل نوشتم تو رو خدا یکی جواب بده /
در مورد استفاده از کدهای تبلیغاتی
نمایش نسخه قابل چاپ
سوالم رو 3 4 تا پائین تر از سوالها کامل نوشتم تو رو خدا یکی جواب بده /
در مورد استفاده از کدهای تبلیغاتی
سلام
دوست عزیز لطفاً از ارسال اسپم جداً خودداری کنید ! اینگونه تاپیکها هیچ اثری ندارند ! مطمئن باشید سوالات شما را مسئولین ذیربط میخوانند و پاسخ خواهند داد !
در صورت تکرار ارسال اسپم به ناچار با شما برخورد جدیتری خواهد شد.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست