سلام
من خودمو کشتم هیچ جا و از هیچ طریقی متوجه نشدم چطوری باید یه قالب جدید روی ورژن 1.6 نصب کنم
خواهشا راهنمایی کنین
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من خودمو کشتم هیچ جا و از هیچ طریقی متوجه نشدم چطوری باید یه قالب جدید روی ورژن 1.6 نصب کنم
خواهشا راهنمایی کنین
خودم فهمیدم
مرسی
بد نبود میگذاشتین توضیح بیشتری داده بشه برای آموزش سایر اعضا
مرسی
دوست عزیز می توانستین از کتاب راهنمای جوملای 1.5 نیز کمک بگیرید .
موفق باشید
سلام
نصب قالب در جوملا 1.6 از مدیریت هست ! چیز سختی نیست که بشه توضیح خاصی داد ! مشابه 1.5 ! فقط با این تفاوت که در نسخه 1.5 میشد با اکسترکت فایل قالب در پوشه قالبها قالب مربوطه را نصب کرد ! ولی در نسخه 1.6 باید حتماً از مدیریت قالبها نصب شوند !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست