سلام دوستان .
با این مشکل مواجه شدم که کاربران سایت زمانی که تیک (مرا به خاطر بسپار) را می زنند ، موقع خروج پنجره ای با پیغام (Token اشتباه) نمایان میشود .
در صورت امکان راهنمایی بفرمایید
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان .
با این مشکل مواجه شدم که کاربران سایت زمانی که تیک (مرا به خاطر بسپار) را می زنند ، موقع خروج پنجره ای با پیغام (Token اشتباه) نمایان میشود .
در صورت امکان راهنمایی بفرمایید
ممنون