سلام ...
من چند تا گالری نصب کردم ولی همشون وقتی میخوای عکس آپ کنی ، پیغامه خطا میدن . تینظیمات هم فکر کنم درسته :
safe_mod = off
file_uploads=on
هستش ، مقادیر هم به اندازه کافی بالا هستش ...
در ضمن من از wamp2 استفاده میکنم .
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام ...
من چند تا گالری نصب کردم ولی همشون وقتی میخوای عکس آپ کنی ، پیغامه خطا میدن . تینظیمات هم فکر کنم درسته :
safe_mod = off
file_uploads=on
هستش ، مقادیر هم به اندازه کافی بالا هستش ...
در ضمن من از wamp2 استفاده میکنم .
پيغام خطا رو هم بفرماييد