من داشتم کامپوننت زو رو نصب می کردم ولی نصب نشد و وقتی هم که توی تمپ سیستم هم آدرس دهی کردم بازم ارور داد.
توی چند تا فروم رو دیدم و گفته بود فایل PHP.ini رو ادیت کنید و 30 رو تبدیل به 300 بکنید ولی بازم صفحه سفید می شد.
حالا چیکارش کنم؟
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\wamp\www\mysite\libraries\joomla\filesystem\arc hive\zip.php on line 310
