سلام دوستان من جی فرم رو نصب کردم ولینمیدونم چه جوری باهاش کار کنم تو قسمت کامپوننت ها -جی فرم که میرم دیگه نمیدونم چیکارکنم میشه یکی بگه؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان من جی فرم رو نصب کردم ولینمیدونم چه جوری باهاش کار کنم تو قسمت کامپوننت ها -جی فرم که میرم دیگه نمیدونم چیکارکنم میشه یکی بگه؟
سلام
وقتی در کامپوننت jform می روید باید "جدید" بزنید و سپس فرم را بسازید
یعنی المان های مورد نظر را از سمت راست بگیرید بندازید داخل صفحه
موفق باشید