سلام..روی لوکال کار میکنم...وقتی میخوام یه ایمیل بفرستم پیغام می دهد که نمی توان تابع ایمیل را فراخوانی کرد... مشکل کار کجاست؟؟؟چه باید کرد؟متشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام..روی لوکال کار میکنم...وقتی میخوام یه ایمیل بفرستم پیغام می دهد که نمی توان تابع ایمیل را فراخوانی کرد... مشکل کار کجاست؟؟؟چه باید کرد؟متشکر
سلام
شما باید از smtp استفاده کنید ، در تنظیمات کلی جوملا قابل تنظیم هست.
سلام
روی لوکال یه نمیشه ایمیل ارسال کرد یه همینکه خیلی سخته
سایتتون رو منتقل کنید روی هاست
از اونجا راحت می تونید ایمیل های خودتون رو ارسال کنید
آرزومند آرزوهایتان