سلام
من چگونه میتوانم فوکا گالری را فارسی کنم ورژن3 دارم و فایل فارسی ساز را از سایت فوکا دانلود کرده ام اما نمیدانم کجا بریزم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من چگونه میتوانم فوکا گالری را فارسی کنم ورژن3 دارم و فایل فارسی ساز را از سایت فوکا دانلود کرده ام اما نمیدانم کجا بریزم؟
سلام
فایلی که دانلود کردید رو از حالت فشرده خارج کنید و فایل های زبان رو جایگزین فایل هایی بکنید که در پوشه language قرار دارند، و در آخر دوباره پوشه فوکا گالری رو فشرده بکنید و در جوملا نصب کنید.
یا علی
و آخر دوباره پوشه فوکا گالری رو فشرده بکنید و در جوملا نصب کنید یعنی چی
من فایل ها را در پوشه زبان ریختم.اما اتفاقی نیافتاد
سلام...دوست عزیز اول فایل ها را از حالت زیپ خارج کنید ، اکسترکت کنید، هم فوکا و هم زبانها را بعد زبانها را کپی کنید و در نهایت فوکا را دوباره زیپ کنید با win rar دقت کنید که به صورت زیپ باشد نه rar