با سلام و خسته نباشید
من تو قالبها هرچی این گزینه های منو رو کم زیاد میکنم اعکال نمیشه( میزنه ثبت شد ولی تو نمایش باز مثل پیشفرض
مثلا وقتی رو قالب کلیک میکنی باز میشه بعد بری منو بالا - منوی اصلی- کاربران هرکدام چندتا گزینه داره که میتونی تیک بزنی - چه تیک بزنم - چه نزنم - یا هرچندتا که بزنم فرقی نمیکنه همونای پیشفرض میاد
کنترل پنلم direct admin - شاخه cash- tmp - languge وفایلconfigure و ... که گفته شده رو باز کردم تفاوتی نداره
ممنون
