سلام... جوملا 2.5 چی هست؟؟؟ 1.7 که ما داریم چی هست؟؟؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام... جوملا 2.5 چی هست؟؟؟ 1.7 که ما داریم چی هست؟؟؟
سلام
شماره هايي كه براي جوملا مياد در واقع نسخه ست
جوملا 1.7 يعني جوملا نسخه ي 1.7
و طبيعتاً هرچقدر نسخه بالاتر ميره بهتر خواهد شد.
فرضاً*ويندوز XP ،Vista يا سون و ...
موفق باشيد
سلام... دوست عزیز، این را می دانم که شماره نسخه هست... منظورم این هست که مگر الان جوملا 1.7 آخربن نسخه نیست ؟؟؟ پس 2.5 چی هست ؟؟؟ خارجی ها طراحی کردند یا ایرانی ها ؟؟؟ 2.5 بهتره یا 1.7؟؟؟ متشکر
دوست عزیز
2.5 نسخه جدید جوملاست که تو راهه
و وقتی منتشر بشه 1.5 و 1.7 پرونده اشون بسته میشه
محصوصا 1.7 که شباهت بیشتری با 2.5 داره و مشتری کمتری نسبت به 1.5 عزیز
جوملا توسط جوملای جهانی داره ارائه میشه که نسخه فارسی اش توسط دوستان زحمتکش ایرانی ترجمه میشه و میتونید شما از این انجمن یا سایت های دیگری که تو کار پشتیبانی جوملا هستند دریافت کرده و نصب کنید
موفق باشید