با سلام
من با مشکلی در نصب xampp برخوردم و آن اینکه بعد از نصب xampp وقتی می خواهیم localhost را اجرا کنیم، pc من username & pass میخواهد که من هر چی میدم قبول نمی کند.لطفا مرا راهنمایی کنید.
با تشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
من با مشکلی در نصب xampp برخوردم و آن اینکه بعد از نصب xampp وقتی می خواهیم localhost را اجرا کنیم، pc من username & pass میخواهد که من هر چی میدم قبول نمی کند.لطفا مرا راهنمایی کنید.
با تشکر
سلام دوست عزيز
نسخه زمپ؟ و سيستم عاملتون چي هستش؟
سیستم شما تحت شبکه است؟
یوزر شما Administrator هست یا نه؟
سلام
با استفاده از یک اسکرین شات مشکل را برای ما نمایش دهید تا بررسی بهتری کنیم !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست